Moja pierwsza praca

Dziś opowiem wam o mojej pierwszej prac, jak ją dostałem, jak trwał proces rekrutacji i jak się do tego przygotowałem. A więc tak moja pierwsza przygoda z zarabianiem pieniędzy miała miejsce w w szwedzkiej firmie odzieżowej Hennes & Mauritz AB znanej bardziej jako H&M. O pracy dowiedziałem się od przyjaciela który trochę już był członkiem tej firmy. Kiedyś przy jednym z naszych spotkań powiedział że szukają pracy i czy ktoś z nas nie jest chętny, wtedy pomyślałem może to ten czas by wkroczyć w dorosłe życie i samemu rozpocząć zarabiać na siebie. Jak pomyślałem tak też zrobiłem, napisałem swoje CV i wysłałem je drogą elektroniczną. Z firmy odezwali się do mnie po dwóch dniach i zaprosili na rozmowę kwalifikacyjną. Na rozmowę przybyłem 20 minut wcześniej dość schludnie ubrany. Widać było ze kierowniczka sklepu doceniła to. Po krótkim czasie oczekiwania zaczęliśmy rozmowę, zadawała standardowe pytania o firmę, co o niej wiem, jak ją oceniam itp. Widać było że była usatysfakcjonowana odpowiedziami. Po niewielkimi czasie namysłu powiedziała mi że chętnie mnie zatrudnią i poszła po dokumenty potrzebne do zawarcia umowy. Po zakończeniu wszystkich formalności powiedziała mi że widzimy się jutro w pracy. Resztę opowiem wam w następnym wpisie

Dodaj komentarz