Moja pierwsza praca cz.2

Więc jak już wspominałem wcześniej rozpocząłem prace w firmie Hennes & Mauritz AB znanej jako H&M. Pierwszy dzień pracy wyglądał wyjątkowo łatwo. Doświadczeni pracownicy oprowadzali mnie po sklepie, pokazywali gdzie co się znajduje, jak wyglądają podstawowe czynności wykonywane w sklepie, nauczyli mnie gdzie jest który dział i odpowiedniego nazewnictwa co do pomieszczeń się tam znajdujących.
Kolejne dni byłem już uczony co i jak się robi. Najczęściej przebywałem na dziale męskim gdyż na damskim gdy powiedzieli mi espadryle czy bolerko nie wiedziałem czy to tytuły nowych filmów z Atonio Banderasem czy może nazwy jakiś luksusowych napoi alkoholowych. Ku mojemu zdziwieniu były to elementy garderoby damskiej, więc nie miało bym pracował na tamtym dziale. Praca była dość ciekawa, zawszę się coś działo i było co robić lecz ma to swoje wady i zalety. Z jednej strony czas mijał szybko z drugiej zawsze miałem ręce pełne roboty

Dodaj komentarz